Dvoudvéřový dvoumístný roadster, motor vpředu a pohon předních kol. Vůz vznikl přestavbou modelu Škoda Favorit a byl malosériově vyráběn firmou MTX. Řadový čtyřválec OHV, objem 1289 cm³, vrtání 75,5 mm, zdvih 72 mm, kompresní poměr 9,7, jednobodové vstřikování paliva a řízený katalyzátor, výkon 50 kW (68 koní) při 5500 ot/min, točivý moment 100 Nm při 3750 ot/min. Pětistupňová převodovka, rozvor 2450 mm, hmotnost 920 kg, maximální rychlost 150 km/h a zrychlení na stovku za 14 s
![](http://www.skodaclub.nl/autosvanleden/elan5mtx.jpg)
![](http://www.skodaclub.nl/autosvanleden/elan6mtx.jpg)
![fotografie auta, kliknutím okno zavřete fotografie auta, kliknutím okno zavřete](http://www.auta5p.eu/katalog/mtx/mtx_roadster_01.jpg)
![fotografie auta, kliknutím okno zavřete fotografie auta, kliknutím okno zavřete](http://www.auta5p.eu/katalog/mtx/mtx_roadster_02.jpg)
![](http://formanps.wz.cz/roadster/roadster.jpg)
![](http://formanps.wz.cz/roadster/roadster1.JPG)
![](http://formanps.wz.cz/roadster/roadster_int.jpg)
![Klikněte pro zobrazení původního obrázku](http://gallery.skodahome.cz/albums/2006/16092006-8_skoda_tuning_doksy/normal_8_skoda_tuning_doksy-008.jpg)
![Klikněte pro zobrazení původního obrázku](http://gallery.skodahome.cz/albums/2006/16092006-8_skoda_tuning_doksy/normal_8_skoda_tuning_doksy-009.jpg)
![Klikněte pro zobrazení původního obrázku](http://gallery.skodahome.cz/albums/2006/16092006-8_skoda_tuning_doksy/normal_8_skoda_tuning_doksy-010.jpg)